
Allround Planner
- Op locatie
- Opmeer, Noord-Holland, Nederland
- € 2.650 - € 3.450 per maand
- Planning & Chauffeurs
Vind jij complexe logistieke planningen fantastisch en ben je klaar voor een leuke baan op een energieke afdeling?
Over de functie:
Ben jij dé punctuele planner die van aanpakken weet?
In deze functie ben jij een allround transport- en serviceplanner van keukenapparatuur en keukens. De afdeling planning maakt de planning voor het inmeten en leveren van keukens, het leveren van losse apparatuur, de montage en de service afspraken. Je zorgt ervoor dat onze klanten hun bestelling op tijd en compleet geleverd krijgen!
Verder houd je op de dag de voortgang van de ritten goed in de gaten, zodat je problemen al opgelost hebt, voordat ze ontstaan. Contact en afstemming met de chauffeurs, bijrijders en het magazijn en de service is hier onderdeel van.
Je werkt met ondersteuning van professionele (plan)systemen en schillen.
Van een planning en administratie die op orde is wordt jij blij, dus daar steek je ook graag tijd in. Als mensen-mens krijg jij energie van contact met verschillende lagen binnen het bedrijf en klanten.
Je werkt op ons hoofdkantoor in Opmeer, waar je samen met je plan collega’s verantwoordelijk bent voor de verschillende planningen van leveringen en installatie opdrachten.
Op vrijdagmiddag is er tijd om de week af te sluiten met een hapje en drankje. Ben jij graag in de sportschool te vinden? Dan hoef je daar geen abonnement voor af te sluiten. De gym op kantoor is beschikbaar voor jou!
Wat breng jij mee?
Wij vragen van jou
ervaring met (transport)planning;
minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
om kunnen gaan met druk en een dynamische omgeving;
het bewaren van overzicht;
de mogelijkheid om ook zelfstandig te werken;
ervaring met Excel en planpakketten, zoals PTV en/of Webfleet is een pré.
Jij krijgt van ons:
een prettige en informele werksfeer waarbinnen teamwork en collegialiteit van groot belang zijn;
salaris op basis van CAO Retail Non Food van minimaal € 2.650,- tot € 3.450,- bruto per maand bij fulltime dienstverband, inschaling op basis van ervaring en opleiding;
25 vakantiedagen (op fulltime basis);
de mogelijkheid om cursussen of een opleiding te volgen en door te groeien;
pensioenopbouw en leuke secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. een eindejaarsbonus op basis van jouw prestaties en het bedrijfsresultaat)
reiskostenvergoeding (vanaf 4 km retour, 23 cent per kilometer)
Over ons:
Het Keukenmagazijn verleent al jaren facilitaire ondersteuning aan zijn succesvolle keuken- en keukenapparatuur formules die verspreid zijn door heel Nederland. Het Keukenmagazijn ondersteunt onze formules, waaronder Keukenloods.nl met 16 keukenshowrooms in Nederland, en nog diverse andere webwinkels en drie formules met groothandelsactiviteiten (B2B).
Bij Het Keukenmagazijn werken ongeveer 150 medewerkers, waaronder monteurs, chauffeurs, magazijnmedewerkers, orderverwerkers, planners en servicemedewerkers. Tezamen met onze formules hebben wij ongeveer 450 medewerkers in dienst. Wij leveren vele gerenommeerde merken keukens, keukenapparatuur, werkbladen en accessoires en bezorgen deze bij onze klanten, zowel particulieren als keukenspecialisten en aanverwante bedrijven. Wij staan voor een goede service, scherpe prijzen en snelle levering.
Ben jij er klaar voor om ons team te versterken?
Wacht niet langer en solliciteer vandaag nog!
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Bianca via vacature@keukenmagazijn.nl of 06-8304 6554 (ook WhatsApp)
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

