Assistent teamleider logistiek
- Op locatie
- Opmeer, Noord-Holland, Nederland
- € 2.548 - € 3.314 per maand
- Magazijn
Maak het verschil in onze logistieke operatie als assistent teamleider!
Over de functie:
Als assistent teamleider logistiek ben jij de schakel tussen onze magazijnmedewerkers en de teamleider logistiek. Jij weet precies wie waarmee bezig is en of alles volgens planning loopt.
Jij motiveert het team van 10 tot 15 magazijnmedewerkers om doelen te behalen en zorgt ervoor dat zij het beste uit zichzelf kunnen halen.
Jij hebt overzicht en kan snel schakelen om de processen tijdig af te ronden. Ook houd je toezicht op de netheid in het warehouse en het veilig en correct omgaan met de technische hulpmiddelen zoals elektrische pallettrucks en heftrucks.
Verder denk je mee over optimalisatiemogelijkheden binnen het warehouse.
Je stapt van nature naar voren bij een teamopdracht en bent helder in jouw communicatie.
Wij zijn een dynamische organisatie waar we alles in het werk stellen om de klant blij te maken met een kwalitatief goed en scherp geprijsd product. De medewerkers en de verschillende logistieke teams hebben op de dag verschillende pick-momenten en deadlines.
Gezamenlijk werk je om de orders en taken goed uit te voeren en te verwerken. Buiten de werktijden is er ook ruimte voor ontspanning met bijvoorbeeld darten, een eigen sportschool en een BBQ of ander feest.
De standplaats van deze functie is Opmeer, tevens het hoofdkantoor van Het Keukenmagazijn. Met 2 grote magazijnlocaties en een eigen wagenpark van 30 meubelwagens dat in het komende jaar uitgebreid zal worden naar meer dan 40 wagens, bedienen wij onze klanten van keukens, apparatuur en verdere benodigdheden. De logistiek is operationeel van maandag t/m vrijdag van 05.00 uur t/m 16.30 uur en op zaterdag van 07.30 uur t/m 16.00 uur.
Wat breng jij mee?
ervaring in de logistiek met operationele werkzaamheden in het warehouse;
leidinggevende capaciteiten en je weet je staande te houden in een dynamische omgeving;
een groot verantwoordelijkheidsgevoel en denkt in oplossingen;
het talent om overzicht te houden en te plannen;
een grote mate van stressbestendigheid, bent gemotiveerd en flexibel;
goede communicatieve vaardigheden en werkt gestructureerd;
ervaring met WMS en/of ERP is een pré.
Jij krijgt van ons:
salaris volgens CAO Retail Non-Food, minimaal €2.548,- tot €3.314,- per maand bij fulltime, als je 21 jaar of ouder bent (indeling afhankelijk van ervaring)
25 vakantiedagen per jaar
de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door het volgen van scholing;
een prettige, informele werksfeer waarbinnen teamwork en collegialiteit van groot belang zijn
interne fitnessruimte, waar je onbeperkt gebruik van kunt maken
reiskostenvergoeding, pensioenopbouw en andere aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
Enthousiast?
Zie jij jezelf al in deze functie?
Help ons logistieke team groeien, wacht niet langer en solliciteer. Meer weten?
Stel je vragen direct aan Marjolein Hagen (recruiter) via 06-2399241 of m.hagen@keukenmagazijn.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!